نام کاربری : ایمیل : نام : نام خانوادگی آدرس وب سایت : تاریخ ثبت نام : نقش کاربر:
اشتراک گذاری
مدیریت فرهنگی - هنری (با رویکرد کارآفرینی)
ناشر: ققنوس
نویسنده: گیپ هاگورت
مترجم: سهیل سمی ، زهره حسینزادگان
نوع جلد: شومیز
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 446
سال انتشار: 1390 قطع: رقعی
نوبت چاپ: ….
شمارگان: ….. نسخه
شابک: 9789643118846
قيمت:……
درباره کتاب
در آغاز قرن بیستویکم، نیاز به دانش مدیریت با استاندارد بسیار بالا در بخش فرهنگی بسیار گسترده بود. فرهنگ را باید در این جا نمود هنر، میراث فرهنگی، تفریحات و سرگرمی و رسانههای جدید قلمداد کرد. در این حیطه تخصصی ، توسعه برنامههای مبتکرانه آموزشی و تحقیقاتی از هماکنون ، در نهادهایی معدود ، شالودهای نه چندان استوار دارد. اگر تغییرات بنیادی درون فرهنگی و رایانهای را در آغاز هزاره سوم در نظر بگیریم، بسط دادن این بنیاد چالشی واقعی خواهد بود. هدف نویسنده از نگارش این کتاب ایجاد دانشی اساسی از مدیریت در زمینه فرهنگی است و در این زمینه موضوعات فراوانی را گرد هم آورده است که این اطلاعات در واقع راهنمایی است که به واسطه آنها میتوان شکاف میان نظریه مدیریت و شیوه عملکرد فرهنگی را پُر کرد. چرا که جهان فرهنگی در یک جزیره عمل نمیکند ، دانشجویان، معلمان و مدیران هنری باید از شالودههای این نظریه مدیریتی آگاه باشند و این دانش را به زبان خاص بخش فرهنگی ترجمه کنند. در این کتاب از چشمانداز مدیریت جهانی مثالهای فراوانی ارائه شده است که از بخشهای مختلف جهان و از منابع محلی ریشه گرفته و در چارچوب مفهوم دهکده جهانی ارائه شدهاند.